Monday, February 3, 2014

100 Doraemon


salam semua. saje je nak cakap. 
aku dah pegi 100 Doraemon Secret Gadgets Expo!


haha. best gila. bagi peminat Doraemon dari kecik macam aku la. memang dari dulu lagi aku kumpul semua komik Doraemon. takyah cakap la. Doraemon volume 1-45 tu settle dah. cerita-cerita panjang Doraemon tu pun ada. tak termasuk komik berwarna la apa semua benda tu la. aku dulu baca ulang-ulang la buku tu. best. dan at last aku dapat tengok semua gadget yang pernah ada dalam buku Doraemon tu. takdela semua tapi 100 gadget. kira banyak la tu. haa best woo.

antara gadgets yang dipamerkan. haa lagi best kalau boleh guna betul betul

semua gadget best ah. aku boleh imagine wo kalau boleh guna tu

aku dah mintak sikit dah Memory Bread ni kat Doraemon. next exam confirm score punya ah
aku siap pegi wedding Nobita dengan Shizuka lagi kot. dorang kirim salam semua

100 Doraemon Secret Gadgets Expo - best!

pastu ada lagi la dorang jual cenderamata semua tu. siap ada jual makanan yang menarik macam Dorayaki, Memory Bread dan macam macam lagi. expo ni sampai 23 Mac 2014 dekat Viva Home KL. pegi la kalau korang memang peminat Doraemon. bila lagi nak tengok gadget Doraemon live kan. heee.

yours truly,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars