Saturday, January 18, 2014

Don't Worry


"akak tengok kamu ni lelaki yang baik. kamu dah ada sesape ke?"
"belum, kak. saya takde sesape pun. kenapa?"
"kamu memang taknak cari ke? ke memang biar parents je cari?"
"saya tak kisah pun, kak. tak terfikir pun. kalau parents saya nak cari pun ok je"
"kalau akak tolong carikan boleh? hehe"
"haha. akak ni. suka hati akak la ye"

"okay. kamu nak perempuan yang macam mana?"
"saya tak kisah pun, kak. mana yang akak nampak baik, baik la tu"
"alaaa takkan takde langsung ciri-ciri yang kamu nak? nak yang tinggi ke rendah ke, putih ke biasa biasa ke, pakai tuduing labuh ke pakai tudung biasa ke. haa takde?"
"haha. kak, I don't have any types. saya tak kisah pun macam mana"
"sebab tu la tak kisah kalau parents carikan pun eh? tapi pelik la. mana ada lelaki yang takde type"
"haha. betul la, kak. saya tak fikir pun ciri ciri yang saya nak. kalau saya nampak dan suka, maksudnya apa yang ada kat dia tu la ciri ciri yang saya nak"

"hmm pelik ni. biasanya lelaki yang takde type ni hanya ada dua sebab je. pertama, kamu dah ada suka kat sesape ke?"
"haha takde la, kak. takde sesape pun"
"okay. kedua, kamu penah heart broken?"
...


keep your faith. she's coming anyway.

yours truly,

2 comments:

ika. said...

adalah tuu nnt. Hg baik kan. Dpt laaa yg baik nnt :)

Unknown said...

Ketiga, kamu suka lelaki?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars