Monday, April 8, 2013

Said No Woman Ever




"takut tak kalau kau ade awek yang x ngam dengan aku? hahahahaha."

HAHAHA. tetiba je hari tu Azyan bagi soalan pelik gila. tapi serius lawak. tapi kitorang pun penah je fikir pasal ni. macam mana kalau pasangan masing-masing takleh terima yang kitorang rapat. entah laa. kalau aku, setakat girlfriend tak suka kawan baik aku, taknak la aku dia. cari girlfriend lain. gituu. tapi nasib baik la setakat ni dua dua still single. so takde la masalah camtu terjadi. harapnya takkan ada masalah sampai bila bila la kan.even sampai dah kawen nanti.

jadi kepada bakal bakal isteri saya, fuyoo macam banyak pulak isteri nanti. haha. ok taknak. nak sorang je. kepada awak, nanti jangan la jeles dengan kawan baik saya ni ye. tiada apa yang perlu dijeleskan. harap awak faham dan kita bahagia bersama. ceyyy. 

yours truly,

4 comments:

AzyanAaziz said...

miahahahahhahahaha. kalau awek kau kejam sangat dengan aku, aku bongkar kan segala rahsia-rahsia kauuuu. muahahahahaha. :P

Akif said...

kauuuuu. awek aku yg jahat, apa aku pulak kenaa. ini tak adil! hahaha

AzyanAaziz said...

eh, patut kesian kat aku taw. plus,sape suruh kau pilih awek kejam. padan muka kau lah. hahahaah.

Akif said...

ee lagi la kesian kat aku. dah la dapat awek jahat. pastu kena dengan kau pulak. haa. mana aci gitu. takde takde.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars