Sunday, May 20, 2012

Chelsea!


CHELSEA!


Chelsea 2 - 0 Leverkusen
Valencia 1 - 1 Chelsea
Chelsea 5 - 0 Genk
Genk 1 - 1 Chelsea
Leverkusen 2 - 1 Chelsea
Chelsea 3 - 0 Valencia
Napoli 3 - 1 Chelsea
Chelsea 4 - 1 Napoli
Quarter-Final
Benfica 0 - 1 Chelsea
Chelsea 2 - 1 Benfica
Semi-Final
Chelsea 1 - 0 Barcelona
Barcelona 2 -2 Chelsea
Final
Bayern 1 - 1 Chelsea
(Chelsea win 4-3 on penalties)

kau bayangkan, sebab Astro kat hostel tak berbayar, maka tak boleh nak tengok final LIVE. aiseh. maka kitorang ramai-ramai keluar ke Jungle untuk menyaksikan perlawanan tersebut. berapa kereta entah pegi tak termasuk motor-motor yang lain. fuuh. kat sana pulak memang ramai yang support Bayern. tak tahu kenapa. mungkin anti-Chelsea kot. tak kesah la yang tu.

paling best - dulu aku bet dengan Achai masa EPL. kalau Manchester United menang, aku akan pergi ke kuliah berjalan tanpa pakaian. tapi kalau Manchester City menang, Achai la yang kena buat sebegitu. ditakdirkan aku menang! wahaha. kali ni kitorang bet lagi. kalau Chelsea menang, Achai yang kena buat benda yang sama. amacam? ada berani? :P


kau bayangkan bila Bayern leading masa dah nak habes tu, betapa Achai memberi tekanan kepada aku, sampai dah tarik nak bukak baju aku. hampeh punya budak. ceh. tapi bila Drogba score last minute tu, memang terdiam jugak beliau. kahkah. tu belum kutukan orang-orang lain yang bising kutuk Chelsea lagi. aish. tekanan. tapi bila penalti last yang diambil oleh Drogba tu menerjah masuk ke dalam gol, aku melompat daripada kerusi. terdiam semua yang lain mencari fans Chelsea yang lain - Paan, Hafiz, dan yang lain. Achai dah lari dah. HAHA.

yes. maybe it's too late. but I don't care. 
I just wanna say . . .

CONGRATULATIONS!

yours truly,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars