Monday, January 16, 2012

My Precious 2

salam semua

tiada kata yang ingin diucapkan selain

ALHAMDULILLAH


okay. setelah beberapa minggu mencari jodoh, akhirnya berjumpa jugak. kenapa Allah lewatkan dan sukarkan pencarian jodoh ini? pasti ada hikmahnya. walaubagaimanapun, rasa syukur di hati tetap dipanjatkan kepada Allah yang Maha Berkuasa.

yup. kerana bagi ayahanda, ini adalah keperluan asas anaknya. maka dihadiahkan kepada saya. bukanlah milik saya sepenuhnya. saya belum bekerja dan tiada pendapatan. hanya sebagai pinjaman untuk memudahkan segala urusan. alhamdulillah.

mesti ada hikmah kenapa pengurusan UIA di Kuantan tidak membenarkan saya membawanya bersama. takpe la. biarkan beliau berehat dahulu sehingga tiba masa yang sesuai untuk berkhidmat. sementara tu boleh transformkan beliau menjadi ini.

insyaAllah. terima kasih Allah. terima kasih ayah juga bonda. terima kasih keluarga dan rakan-rakan yang turut berdoa. semoga beliau adalah yang terbaik buat diri ini. akan ku jaganya seperti menatang minyak yang melimpah insyaAllah. kerana dia adalah my precious ku jua. :)

"Dan nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?"

alhamdulillah :')

yours truly,

2 comments:

Safwan said...

xde alasan xleh sampai nilai lps ni nak amek aku bwk g jalan!

Akif said...

haha. boleh2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars