Saturday, October 29, 2011

iPhone 4


iPhone 4



first time iPhone 4 dilancarkan memang saya dah ada mind set
"alaa. phone ini tak mungkin aku miliki"
tapi alhamdulillah. rezeki Allah memang kita tak boleh sangka kan?

dan semestinya saya tak pandai lagi guna benda macam ni.
biasa laa. saya mana pernah guna phone touching-touching ni.
ni first time la kira. uit uit. *muka excited pulak*



jangan risau kerana saya masih menggunakan nombor yang sama.
ya ya. semestinya ini adalah my precious yang baru.
terima kaseh Allah. terima kaseh ayahanda. terima kasih bonda.
harapnya aku takkan tukar phone dah selagi phone ni masih boleh diguna.

"Dan nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?"

alhamdulillah :)

yours truly,

4 comments:

Herlisyatt said...

ohsemmmm
iphone 4 :)

peep said...

waha da pakai iphone4.. aku nk pkai bb lak pas ni.. doakan aku berjaye.. haha :P

Farhan AJ said...

wa......... aku yg selalu tukar phone ni pun belum merasa i4 :'(

Akif said...

peep - aku doakan. haha.
paan - xpa. hg dh rasa yg lain dh. hee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars