Sunday, July 31, 2011

Post Emo


okay. post ini memang emo. tak baca pun takpe.




yea. aku manusia biasa. pernah je rasa macam macam masalah.
aku manusia biasa. ada fitrah yang sama macam manusia lain.

aku tak lemah. seriously. aku tak tunjuk kat orang yang aku lemah.
aku lagi suka orang nampak aku macam takde pape masalah.
bila orang nampak aku happy, mungkin diorang jugak akan happy.
bukankah itu best?

tapi alhamdulillah Allah masih sayang aku.
Dia wujudkan rasa berat, masalah, sakit semua tu;
untuk tunjukkan aku sememangnya hamba yang lemah :')

"I'm not buying you. I'm appreciating you. hope you understand"

"I wanna spill, but no one is there;
I wanna cry, but I don't want anyone to know;
I want to. honestly;
but what can I do is doing it alone."

"kadang-kadang bila orang yang kita harapkan takde,
kita akan rasa macam ada beban yang menghempap,
dan beban itu takde orang lain yang nak tolong angkat"



sekian.


yours truly,

4 comments:

AzyanAaziz said...

erk, anda kenape?? ade masalah x cite kan~~ ops, ok. aku y xde no skang. uhuuuu.

Akif said...

azyaann ~

muzzammil said...

lek ar bro..

Akif said...

selalu sgt dh relax

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars