Saturday, July 23, 2011

Lelaki Seksi

Top 5 Sexiest Korean Celebs

from Her World Magazine Singapore

"these five are close to perfection
– regardless of whether they’ve undergone plastic surgery or not."

okay. aku tak tahu penilaian sexy tu berdasarkan apa.
aku sebenarnya tak suka sangat seksi seksa ni. tapi jom layan je la.
perhatian. post ini agak lagha atau melalaikan.

1. T.O.P



"Among the lucky winners, Big Bang's T.O.P placed the number one spot, chosen because of his alluring eyes which will have you mesmerized, besides his power to rap instantly, to play really hard and put on a good show. His style and together with his aloof personality, gives him that mysterious air that we all love."

ini tidak boleh disangkal lagi. antara character favourite aku dan orang lain.
TOP ada aura sendiri. dan beliau adalah lelaki paling cool aku pernah nampak.
dan semestinya cool itu segak bergaya lagi stylo. memang terbaek.


2. Lee Byung-Hun



"Lee Byung-Hun is placed in the second spot. Described as an extremely down to earth guy, well known for his sense of humour and easy-going nature, this award-winner actor and representative for UNICEF who made it to Hollywood, has started his preparation and filming for G.I. Joe 2."

okay. memandangkan aku bukan penonton drama korea yang fanatik gila,
yang ni aku tak kenal. so malas ulas panjang-panjang. tapi tahu la dia
berlakon dalam G.I. Joe. jadi ninja. terbaek jugak la.

3. Lee Min Ho



"Our dear City Hunter and everyone's favorite "flower boy", Lee Min Ho ranks as the number three Korean hottie. Loved for his pretty looks, perfectly proportioned features and admired for his really serious acting, he melts hearts everytime he flashes that super hot smile of his. His current drama City Hunter and his new manlier image has made him win praises even from the ones who didn't believe in him."

macam tau tau je aku tengah layan Boys Over Flowers sekarang. cehh.
Gu Jun Pyo yang giler poyo habes. boleh jugak masuk carta. apekah?
pernah jugak tengok dia dalam Personal Taste. watak hero jugak mamat ni.
hot ke? sexy ke? dalam movie xde la cool sangat. hampeh adaaa.

4. Taeyang



"We have one of the sweetest guys with a charming voice that will make you melt with just one listen. Big Bang's Taeyang, with his charismatic dance moves, soothing vocals and his lovely eye smile seems to never get enough when showing love to his fans. At the Korean Music Wave 2011, celebrated in Singapore, he threw his leather jacket into the crowd."

ni pun antara favourite aku. agak cool jugak lelaki ini. betul.
walaupun kadang-kadang nampak macam sombong, tapi pemalu rupanya.
paling best pasal dia adalah beliau merupakan dancer favourite aku setakat ni.
dance dia gempak weh. unik gilaaa.

5. Hyun Bin



"The Secret Garden business man, Hyun Bin ranks the number 5 spot. Known for the super famous "sit-up kiss" of his latest Secret Garden drama, this guy left many hearts broken after announcing he would be joining the Marine Corps to serve his military service. There's nothing more we love about Hyun Bin than his reliable and safe looks he has."

laa. mamat Secret Garden ni pun ada. naseb baik pernah layan drama tu.
kenal la jugak. cool ke? hampeh dan poyo jugak la dalam drama. hero kan.
at last sweet. so okay la kot. boleh laaa.

******

Singapore buat ni mesti pasal Korean Music Wave 2011 baru baru ni.
dan yang paling aku tak puas hati kan, memang dah dekat sangat dah tu.
asal la korang tak datang Malaysia, BIGBANG ooooiii ~

aku tak tahu kenapa aku buat review pasal ni. agak mangkuk kan?
macam takde kerja lain je. hadoi. takpe la. dah buat. malas nak clear.
bagi pandangan aku sendiri la, tak semua betul betul seksi.
seksi? weekkk. asal aku sebut perkataan tu dekat lelaki??

aku tahu ni penilaian berdasarkan seorang perempuan.
entah camne diorang nilai seksi tu. bukankah itu subjektif?
biarkan lah. takde kena mengena dengan aku pun.

p/s: perasan tak, dua yang favourite aku tu; macam ada bias je. kan? hidop VIP!

aduhai. lagha lagha~
mintak maaf semua ye. huhu.

yours truly,



6 comments:

peep said...

ceh.. aku lagi seksi

Anonymous said...

haha.gay much.

hamizah adam said...

2 group member big bang dalam top 5! HAHA. bangga2. undeniable, TOP memang SEKSI! i like. walaupun badan dia tak ada la ketul2 macam tae yang. ♥ ngee..

zida said...

hahahaha sexy nyaaa LOL LOL



aku kena Lee Min Ho je. kahkah

Zakwan said...

haha, mmg hg bias gila. kat BB komen baik kn. tp Lee Min Ho bez kot dlm personal taste ngan City Hunter. Owh, hyun bin pulak, dlm movie lain, dia memang dasyat sangat! Sebab tu la femes. Mmg dlm Secret Gerden tu dia poyo sikit la, xsesuai dengan perwatakan leelaki Malaysia ni, hehe... (amboi, aku komen punya pnjg kali ni!) Lagha ni akif!!!!!!!!!! hahaha...

eiyra said...

go vip go ~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars