Friday, July 8, 2011

Hana Kimi


bila boring ni la jadinya.. rasa nak update je.

okay. baru habis tengok cerita ni.



Hana Kimi

cerita Jepun la pulak. bukan Korea ye.
aku tak tahu kenapa aku suka gambar kat atas. macam cool gila.

apa yang best pasal cerita ni?
lawak jugak la. mengarut dan merepek habes.
Sano cool sangat dengan tangan sentiasa di poket.
Nakatsu macam sengal gila. lawak tapi still cool.
Ashiya Mizuki. aku dah nampak macam lelaki dah. naseb2.

nak tahu tengok la sendiri. cerita ni untuk aku release tension.
bila ada masa je baru boleh layan. sebab tu la walaupun hanya
12 episod je aku ambik masa 2 minggu kot nak habiskan.

sir Haswaneezal tanya aku dalam kelas;

"Qutham. apa pendapat kamu tentang BERSIH?"
"no komen"
"ooo. kamu playsafe eh"

aku tak kesah pun korang nak join ke apa.
tapi aku tak suka suasana yang kecoh dan kacau bilau.
yang betul2 nak memperjuangkan semua tu ok la;
tapi yang pegi saje nak membajetkan diri nak cari gado;
baek takyah la. bukan kuat mana pun korang.
saje je nak cari pasal buat kecoh sana sini.

balik je kepada Islam. Islam kan suka keamanan. :)



jom tengok cerita ni la best. lawak apa.
walaupun mengarut. HAHA.

btw, lambat wish pulak sebab lama tak update

happy birthday, Taariq Shukri
may Allah bless. all the best SPM.

yours truly,

4 comments:

AzyanAaziz said...

kau baru tengok cite ni???!! aku dah lame dah layan~~~~ hahaha. =P

peep said...

itenaina na na na na na nana na na na na na na nana.. :P

Akif said...

azyan - ak tau la ni cte lame. nk wt cmne. ak mmg lmbt lyan pn. huhu.

peep - terbaek. hahaha.

Zakwan said...

akif... lalala~ dah, bye. salam~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars