Sunday, June 5, 2011

Quick Update

sekarang sudah berada di CFS IIUM
setelah berada di Nilai selama 3 hari 3 malam
setelah ambik kereta hantar barang ke CFS dan patah balik Nilai

dan sekarang sudah selamat sampai ke CFS
alhamdulillah

dan yang paling penting

official Bigbang lightstick!

oh ya. dan juga ini.


dah ada mug sendiri. boleh layan minum puas2.
macam la sebelum ni tak pernah layan. pernah jugak pe.
tapi guna mug Hafiz la. haha.

haaa. lagi satu. lupa cakap kat korang.
aku dah masuk bilik kat CFS ni. dapat bilik dah.
roommate boleh pilih. bilik pulak takleh pilih.
dan naseb kitorang dapat bilik tingkat 3. waaa.

takpe la. tapi roommate terbaek punya la.
Safwan, Dania, Hanis, Hafiz dan aku.
Hafiz dengan aku ambik one side. yang lain other side.
side kitorang memang panas sket la. naseb baik side sana sejuk.
bak kata Hanis, "baru la balance sket"
tapi diorang lebih sorang. macam tak balance jugak. haha.
takpe takpe. tak kesah pun. asalkan semua bahagia.

sem tiga. sem baru. subject baru. lecturer baru. ada junior pulak.
pape pun doakan kitorang ye.

HWAITING!

******

tertarik dengan status Sarah Zuraidi;

"that awkward moment when someone thinks you're talking about them
when you're actually just quoting a line from a random song."

yours truly,

3 comments:

KinosKoko said...

die hard fan betul nih

Akif said...

eh eh. xde laa. bese je.

^ai-mie : 아이-미^ said...

i love bigbang toooooo...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars