Saturday, May 21, 2011

MG & SGCH


sebenarnya kan aku tak tau nak update apa.

takpe la. aku cerita je la drama yang aku tengok baru baru ni.

first sekali adalah



My Girl

yup. aku tau korang akan cakap

"what? baru tengok? lame giler."

yela. aku tau cerita ni dah lama. aku je yang tak tengok.
ahh. tak kisah pun. tapi aku dah tengok dah. ok apa.

so review. boleh la. best jugak. ada sedih ada lawak.
aku malas la nak komen panjang2. korang lebih tau kan pasal drama ni.
aku baru je tengok. so takpe la. ok je cerita ni.

heroin comel. second heroin cantik. hero smart. second hero cool.
okay. aku tertarik dengan second hero. bagi aku memang coolio la.
alaa. mamat yang kanan sekali tu la. bagi aku dia gentleman gila.
terrer lawan. akan dapatkan apa yang dia nak. simple je.
paling penting, dia sanggup berkorban. understanding la. gentle!

okay. cukup yang tu. drama kedua yang aku dah tengok.



Sassy Girl Chun Hyang

Amir pernah recommend drama ni. dah copy dah.
tapi takde masa la nak tengok. cuti macam sekarang baru tengok.
aku rasa cerita ni pun dah ramai yang dah tengok.
ye ye. aku tau aku memang ketinggalan. takpe takpe.

cerita dia boleh la. best jugak. kawen masa sekolah menengah kot.
bukankah itu best? haha. ini barisan pelakon utama.



hero dia lelaki kat tengah tu. hero lagi cool dari second hero. bagus.
second hero memang hampeh. tak gentle langsung. tapi at last ok la.
setakat ni masih boleh dimaafkan lagi la. naseb baik insaf. haha.

heroin perempuan kat kiri. cantik dan comel. okay. itu satu pakej.
dalam tu pulak dia baik. lembut dalam kekerasan. terbaek.
second heroin agak hampeh. annoying gila je bila dia masuk.
tapi at last okay la. insaf awal2 dah. bagus laa.

jalan cerita semua okay. biasa la. cerita korea. bagus bagus.

dan kalau korang perasan dua cerita ni ada kaitan.
ni pun Nisa bagitau. baru aku perasan. haha.

bila tengok balik kan. sebenarnya senang jugak nak buat drama korea ni.
ada dua lelaki, dua perempuan. jalaann. haha.

******

so pape pun aku ingin mengucapkan

GOOD LUCK

kepada junior junior yang nak sambung pengajian dah
tak kira la di mana pun anda sambung pun
buat yang terbaik. all the best. :D

yang masuk UIA tu akan berjumpa aku la nampaknya
tu pun kalau korang kenal aku la kan. haha.


minat lebih kepada GD dah sekarang. adehh.

nan G-dragon namdeulee mwo rageum ~

yours truly,

3 comments:

syafiqah syahirah said...

hehe.aku tgk mygirl pun after spm weh
second hero mmg cool gila wehh
sgt3 suka diaaa.hehe

Akif said...

tau xpe. terbaek kn? geng2. haha.

Herlisyatt said...

eheh. tgk dah dua dua :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars