Thursday, May 5, 2011

Happy Birthday, Mate


yup. sesungguhnya ini suatu post tentang sahabat saya.
sahabat saya yang sudah meningkat dewasa hari ini.

12 February 2008 - 5 May 2011

berapa tahun, berapa bulan, berapa minggu, berapa hari tu?
lama ke? takde la lama mana kan. tempoh tu laa
saya dah kenal dan hidup bersama seorang ini

untuk kali kedua dalam blog ini aku post pasal hari istimewa dia.
so lagi sekali nak bagi ucapan untuk dia nih. ehem ehem.

selamat ulang tahun kelahiran. semoga panjang umur dan murah rezeki.
semoga sentiasa dipermudahkan segala urusan.
semoga beroleh kejayaan dunia dan akhirat.
semoga bertemu jodoh yang terbaik. 19 dah boleh kawen apa.
semoga sentiasa dipayungi rahmat Allah. :)

ucapan lebih kurang sama macam yang dulu je.
well, itu kan skema ayat. biasa laaa. :P

okay. lama dah kenal hati budi masing-masing.
walaupun kami dicampak di tempat yang berlainan
CFS IIUM dengan PASUM. tak ke jauh tu?
tapi masih boleh jumpa. boleh kata setiap minggu.
setiap minggu kalau takde pape mesti pegi KK12.

kenapa? dengan dia aku boleh kongsi masalah

dengan dia aku boleh cerita pape pun.
dengan dia aku boleh buat pape pun.
dengan dua aku boleh luah pape pun.
senang cerita aku selesa dengan dia la.

mana tak nya. dari sekolah lagi berkepit dua orang je.
ok la. di sini aku nak ucapkan penghargaan kepada beliau

terima kasih sebab sudi bagi tumpang A703 tu bila2 je
terima kasih sebab sudi datang CFS bila2 aku perlukan

datang support paintball masa RAFEST

terima kasih sebab tak kisah pun aku cerita pape
terima kasih sebab layan je aku nak buat pape pun

survey barang kt PC Fair bersama

terima kasih sebab tak kisah ikut aku pergi mana2 pun
KL, Shah Alam, Subang, Nilai. semua kita redah.
terima kasih sudi hang out sama-sama dengan aku

Midvalley.

terima kasih tolong hantarkan Lulu ke sana
terima kasih sebab kenalkan aku dengan orang2 baru


terima kasih sudi shopping sama-sama

terima kasih sebab selalu ajak aku join segala plan
terima kasih sebab ada bila aku perlukan

uish. banyak sangat terima kasih ni. haha. tapi memang betul la.
sepanjang duduk kat PJ tu, pape hal mesti cari dia
boleh kata pergi mana2, mesti dia ada sekali
kalau takde dia, Hafiz sentiasa ada. haha.
so jarang la bersendirian di sana. mesti ada teman jugak.



partners in crime. truly.

2008 - sambut birthday dia kat D104 dengan roommates
2009 - sambut birthday dia kat sekolah dengan budak2 LI
2010 - tak dapat sambut sebab masa tu kitorang tengah cuti

memang dah boleh jadi bapak orang dah ni

nampaknya tahun ni pun tak dapat sambut jugak.
PASUM dah habis. aku tengah cuti jugak. takpe laa.
ni la orang kata bila dah makin besar. semua susah sikit la.

sanah helwah ya akhi ~
sanah helwah ya akhi ~

*nyanyi lagu arab sikit daaa*

takpe takpe. macam biasa. offer akan dibukak setiap tahun.
datang Penang aku belanja hang. cepat cepat. sebelum offer ditutup.
haha. jangan lupa naa. mai sini jangan tak mai.

ini orang kata suapan kasih sayang :D

di sini video kenangan 5 May :)


Muhammad Akif Bin Zurkornain
5 May 1992 - 5 May 2011
Happy Birthday :)

“And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.”

yours truly,

4 comments:

peep said...

hepi bday ntok geng ko! haha:)

hamba said...

wah...ukhwah mantap! boleh jd cam sinergi ni..mudah2an

CahayaCintaIlahi said...

happy besday
kerm slm kat mate ek
:)

(tetibe rindu kat roomate dulu )

Akif said...

peep - time kaseh. :D

atheefa - yup. kerana Allah. insyaAllah. :)

cahaya - yup. insyaAllah. thx yea. kalau rindu contact laa. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars