Tuesday, March 22, 2011

SPM, Junior

ish ish. ramai kawan2 aku sekarang macam tension je.
ye la. exam dah nak dekat la katakan.
tambah2 final sem pulak untuk korang.
sabar la ye. control emosi. jangan tension2 aaa.

Safwan Amran pernah cakap dekat aku;

"kalau pening kepala ke, rasa berat kepala ke,
sujud banyak2. mintak tolong Allah. insyaAllah ok"

yup. memang betul pun. tak caye? try la. insyaAllah tenang.

23 February 2011

result SPM keluar untuk junior2 sekalian
kitorang pun pernah rasa debaran ni. ada tertulis dalam post tahun lepas.
kat sini laa. memang berdebar debar. makan tak selera.
tak boleh tido. mandi memang la basah. tapi tak rasa.

aku tau perasaan itu. walaupun aku tidak bersama mereka.
ke KISAS, ambik result sama2. huhu. takpe la. debaran tetap ada.

jangan risau la. sekarang tawakkal je.
korang dah buat pe yang korang mampu kan.
doa banyak2. Allah akan beri apa yang terbaik untuk korang.


sebagai nasihat. SPM bukanlah penentu segalanya.
excel dalam SPM tak semestinya korang akan berjaya terus.
fail pun bukannya sini penamat korang. so jangan risau.

kepada junior2 saya tak kisah la di mana jua.
pape pun. saya sentiasa doakan korang semoga berjaya.
mintak apa yang terbaik. semuanya ada hikmah. jangan risau.




insyaAllah :)

sesungguhnya Allah itu Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
dan Dia juga Maha Adil lagi Maha Mengetahui

yours truly,

2 comments:

Farah Razak said...

thanks . tenang sikit : )

Akif said...

haha. bgs la. welcome. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars