Monday, February 14, 2011

14 February




14 February 2011

Happy Birthday, Hanis


yup. Hanis. atau lebih dikenali sbg pok cik.
satu team taekwondo kat KISAS. satu warga Khalid.
skrg satu CFS. satu team taekwondo jgk kt sini.
satu course jugak. satu society PRESSS.
satu kelas masa sem 1. satu kelas masa sem 2.
HAHA. memang tak sangka kan.
naseb baek boleh masuk jugak la dengan dia.
alhamdulillah. all the best, dude!

Happy Birthday, Azie :)

even I don't know you well, but I know
you're interesting, really; someone different;
all the best in your life. may Allah bless you.

nice date eh? hehe. senang nak ingat.
kenapa? date yang selalu ditunggu tunggu
oleh pasangan kekasih kononnya

Valentine's Day
siapa je yang tak tahu?
Hari Kekasih
hari meraikan pasangan masing masing
hari bermadu kasih, bermesra, bergurau senda
hari berkongsi kasih sayang
kononnya

macam hari hari lain tak buat semua tu je. kan?


nak tahu fakta menarik tentang hari ini?

3 Pendapat Mengenai Hari Kekasih

CLICK!

******

tadi selongkar balik folder folder lama;
terjumpa gambar ni




bila fikir balik kan. lawak la. HAHAHA.
hanya mereka mereka je yang faham.
kalau tak faham sila tanya ye.

******

FINAL SUDAH START!

so here's the list

14/2 - Religions in Malaysia
18/2 - Computer 2
19/2 - Mathematics 2
21/2 - Chemistry 1

sikit je kan. 4 subjek je pun.
tapi CUAK oohh. huhu.
takpe2. usaha. buat yg terbaek.
insyaAllah. doakan eh. :)

******

daripada sambut Valentine's tu kan.
jom sambut Maulidur Rasul esok.
dah la cuti. Valentine's mana ada cuti.
jom sama-sama memperingati Rasulullah


9 September 1992 = Maulidur Rasul 1413

betul kan? kalau tak silap la. check balik. :)

"Katakanlah (wahai Muhammad): Hai orang kafir, Aku tidak akan
menyembah apa yang kamu sembah dan kamu tidak mahu menyembah (Allah)
apa yang aku sembah. Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat
dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat.
Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku."
Al-Kafirun ayat 1-6

yours truly,


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars