Friday, October 8, 2010

Hang-Out-Alone


7 October 2010


bangun pagi2. mandi2. keluar kedai depan beli makanan.
memandangkan masih awal. rembat la roti canai skali.
setelah kenyang, rehat2 depan tv lah nampaknya

pak cik Rahman call; ada benda kena settle
adeh. so dlm pukul 12 tgh hari bergerak la aku ke kedai beliau
settled. ambik bas. destinasi - Bukit Jambul



12 lbh sebenarnya masih awal utk shopping complex
dibuka pada hari biasa. pukul 1 baru banyak kedai bukak
maka berjalan2 lah aku seorang di sana
tgk2 barang. naik ke tingkat atas. bowling pun tak ramai org.
masuk Popular. hajat di hati nak cari novel Ad+Iz
tp tidak kesampaian kerana tidak ketemu. huhu.

so takpe laa. keluar. ambik bas ke Queensbay.
tempat pertama semestinya 3rd floor. beli2.
turun bawah. makan2 sikit. berseorangan.
crispy paratha bersama pokka blueberry.
pegi Adidas. cari2. takde jgk. huhu.
pegi settle Digi tu. hmm. plek2 btl la.

naik atas solat zuhur. turun blk ke arcade.
main basket. aku tak paham btl la.
kenapa kat sini basket kena pakai 2 token.
lagi satu stage 3 asal la susah sgt mau lepas
padahal kat mid senang je lepas. hampeh btl.
mungkin sebab environment lain kot.
tp takpe. aku tak jumpa lagi org penang
yang boleh main mcm bdk2 kt mid tuh.
cekap, pantas dan efesien seh.

then masuk. it's time.
well, blh tahan. wlaupun common.
takpe laa. haha. then terus balik.
sampai tepat pada waktu Asar.
hang-out-alone best jgk rupanya




cuti lg 2 minggu; maka kena siapkn apa yang patut
poster oh poster. working on it. huhu.

entah kenapa aku rindu mereka
physical science group sem 1

kami memang terbaik. we know that.

oh. setelah sekian lamaaa.
pelbagai halangan dan rintangan.
i got P. akihrnyaaaa.
so Mr E & Mrs V. get ready.
let's rock the island! haha.


yours truly,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars