Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya!


1 Syawal 1431
10 September 2010





Selamat Hari Raya
Aidilfitri!


Ramadhan sudah berlalu pergi.
puasa alhamdulillah penuh.
terawih. alhamdulillah.
alhamdulillah jgk dpt khatam Quran sekali.
fuuh. kejap je ek Ramadhan kali ni.
tgk2 dh raya dh. huhu.

malam raya di Gelugor. mcm biasa.
mercun dh meletop2 tak berhenti. bdk2~
eceh. cm aku x main mercun je. haha.
ramai je bdk2 naik moto ronda kampung. bdk2~
ok. naik moto ronda kampung ni aku x buat. haha

malam raya thun ni buat BBQ. bese la.
walaupun penat janji aku puas makan. wahaha.
esok? solat sunat hari raya. insyaAllah.

ok. di sini aku ingin memohon

Maaf Zahir dan Batin


mntk ampun dan maaf atas segala salah silap;
sesungguhnya aku hanya insan biasa
ecece. ayat~

kepada :

family terchenta;
kwn2 kt tadika;
kwn2 kt skolah;
kwn2 kt campus;
kwn2 kt facebook;
kwn2 kt blogger;
knalan2 yg lain;

dan semestinya;
ANDA


soalan common kt aku :

raya kat mana thn ni?
tak balik kampung ke?
baju colour apa thn ni?
msk apa kt rumah?
nak duit raya boleh?
ble nk beraya rumah aku?
ko tak nak stdy ke masa raya?

adeh. tp aku x ksah. aku ske je jwb soalan korg ni.
thx ye tnya. hehe. :P

Azyan. ko telah mengingatkan aku kepada pristiwa thn lepas.
ble? msa jamuan raya thn lepas kt KISAS.
kebetulan yg amat lah tak disangka.
dan korg gelakkan. hampeh je. huhu.
takpe. memories. :)

thx kpd sume yg wish aku raya
sorry kpd sesiapa yg aku x smpat wish or x reply
sesungguhnya hati ni masih mngingatimu
ecece. ayt lg~

so come on
HARI RAYA
bring it on!

yours truly,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars