Tuesday, September 7, 2010

I'm Home!



7 September 2010


bangun. ade org call laa. ayahanda. 8.15 am.

"dh brtolak blm ni?"
"blom2. bru bangun."
"cepat sket. takut terlepas plk"
"okeehh"

click. tdo balik. trlmpau mgantuk sbb tdo lmbt smlm.
phone berbunyi lg. adeh. 9.00 am.

"kt mana dh skrg?"
erk. "baru bagun tdo"
"Ya Allah. x brtolak lg? dh pkul bpe dh ni?
jalan sume jam. ish2"
"ye laa. nk pegi siap dh la ni"

end call. erk. pe aku nk wt? adeh2. tgn menekan phone.

"bro, amacam?"

pegi mandi. ambk pe yg ptt diambk. sumbat dlm beg. done!
terus pegi ke main gate. menanti. seseorang.

maka sampai lah beliau. bersama Wajanya.
Hanis. ko mmg la hero aku. aku sayang ko lah. haha.

naik. terus menuju ke Subang. ada la jam kat certain road.
tp ok jgk laa. perjalanan lancar. nampak dah~



SkyPark terminal, Subang

10.30 am. sampai. terima kaseh byk2 la, Hanis.
ko mmg la pok cik terbaek dlm hdupku. haha.
pkul 11.30 am bru check-in. 12.20 pm board.

dlm flight mmg aku terus tdo la. tak pkr apa dh.
qada balik tdo yg trganggu pagi td. ecece.
bgun2 je aku tgk bwh. waaaahh.


It's Penang, dude!

fuuh. kejap je dh smpai. alhamdulillah.


landing kat Penang International Airport.
solat kat surau. then tnggu mereka; family aku ambik.

smpai je terus pegi heret aku ke Queensbay. shopping. adeh.
maka berjalan lah. tgk tu tgk ni. ok. yg tu blh la. yg ni pn.
settle. pegi BJ plk. settlekn bnde pe lg ntah.
sudah ptg. pegi beli makanan utk berbuka.

akhirnya, sampai jgk ke rumah terchenta!
setelah 3 bln di dunia luar. fuuh. bgs2.

Riddle of the day :
what do you call a boy n a girl who text each other everyday,
talk 2 the phone with each other every nite,
n have dinner every weekend?


heh. riddles. hampeh hg, Hafiz.

alhamdulillah.
walaupn aku balik lmbt, aku just nak ckp;

I'M HOME!


yours truly,

4 comments:

'AQILAH said...

:D home sweet home ~~

Akif said...

exactly. :)

Fara 'Azura said...

jgn lpe blek uia..
hahaha

Akif said...

never forget that. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars