Tuesday, August 10, 2010

Minggu Kepenatan


In the name of Allah

3 August 2010

mlm training taekwondo. dpt berita dr brader Pizi. kna gabung dgn bdk Nilai utk buat demo for closing ceremony. fuuh. mlm 2 plan sume smpai pkul 1 pagi.

4 August 2010

pkul 6 bertolak ke Nilai. sampai terus makan + solat Maghrib. terus prepare2 utk demo. ttbe bdk2 Nilai tkar plan. hampeh tol. srabot jgk ar kpala Jiji nk bncang sume tu. tp overall ok la. tp bese la kelukaan sket. Adib breaking plan tak stable. naseb melayang jgk. haha. hbs demo je tgk2 ada miskol dgn msg. Pija? hampeh tol. x pasan plk dia tgk aku dr meja VIP. dh la tnjuk kt kwn dia lg. ceh. segan siud. huhu. btolak blk ke PJ pkul 11.

5 August 2010


training tkd lg. sparring pnya daa. skali bpe round kena. sakit oh Fath men tipu. ko tgk ah nnt. blsn ttp blsn. haha. so cm lebam gak ar peha. lps training layan tv jap cte alien hampeh 2. haha. pstu pegi buat basuh-basuhan sket. pastu Hanis bilik tkunci daa. front kick ke pintu beliau takde efek sgt. oleh kerana pntu cm nk terbelah je front kick kedua dibatalkn. mlm 2 aku dgn Hanis tdo musolla CS la jwbnya. pergh. terlentang jgk mlm tu. huhu.

6 August 2010

kelas pagi2. adeh. muka ngantok gler. huhu. redah je la. pas solat jumaat terus gerak pegi PC Fair kt KLCC! naseb baik la Sabri bdk MMU tu bgtau. bgs tol la junior aku nih. haha. fuuh. dpt jgk aku pegi thn ni. igtkn xde rzeki. refer blk post aku yg dlu. jmpa Akif dgn Mael. gerak skali jmpa Muzzammil dan Aiman si montel. kasi survey sume skali. sume hall ktorg redah.

muka serius nih

pastu solat Asar. jmpe Ustaz Sheikh laa. bdk MMU + Restu + KSK ade skali la. tp form 5 je la. smbg dgn ustaz sampai Maghrib. pas Maghrib hntr junior pegi naik bas. masa 2 smua berkumpul. aku tgk. seyes. dia takde. aku pasti. pastu pegi food court makan. then keluarkn cash mau sambar laptop sebijik. patah blk PC fair tgk2 dh ttp. hampeh. cash smua kna pegang. oleh kerana jam dh tnjuk pkul 10 lebih. tdo UM la jwbnya. huhu.

bergambar depan KLCC

7 August 2010

pagi2 sudah bagun. Akif ada kls. aku menapak pegi stesen lrt. KLCC lg. jmpa Muzzammil dgn sepupu beliau, Amin. jalan skali lg la nmpknya. compare laptop. then terus sambar sebijik. laptop apekah? ada laa. mana blh gtau. haha. jmpa Shuk, Ariff Jalal dgn Aiman si montel kt food court. tgk2 Aiman pn dh sebat handphone Sony sebijik. ceh2. pastu terus blk la dgn Muzzammil. aku meneruskan perjalananku.

mempamerkan henset yg dirembat

trun KL Sentral. ambk U80 straight ke Seksyen 2. sampai je terus solat Asar. ttbe dpt sms drp Cik Nanas. dia pn ada kt situ daaa. adeh. sorry ar. aku seyes tak cam ko. cmne la ko blh cam aku. haha. then jmpe Azyan kt bus stop. Lek2 takleh ikut la. esk tu dia ade program dgn dak2 kls dia. takpe2. ambk teksi terus ke Seksyen 7.

Delta Hotel. disambut oleh Fara. besar gak tempat tu. berjalan ke KFC. jmpa housemate dia. Ayan kejap je dh cm lama gler kenal. plek2. haha. makan sambil chat2. teringat kisah dulu. kenangan oh. sume cite keluar. haha. then berpisah. aku dgn Ayan naik KTM. dia nak pegi KL jmpa parents. naseb la tak pegi sorg2. bdk tu pnakot gak. haha. aku trus pegi Midvalley balik ke campus.

sekali terjumpa sorg kwn laa. dpn pondok guard uh ada prob sket. so aku cover la sket. naseb lepas jgk. haha. lawak seh ko. malam tu lepak dgn hanis kt Ac 315. Dzack blk laa. Hanis main game. aku on9 dgn lappy baru. sampai la pkul 3 pagi. baru tdo.

8 August 2010

lpas Subuh terlentang blk. sampai la pkul bpe ntah. lapar la plk sbb tak makan lg. solat Zuhur dgn hanis kat masjid. niat di hati nk makan kt kafe ABC je. ttbe terkeluar idea mkn kt luar. maka ttbe ktorg dh sampai kt Masjid Jamek. haha. jalan2 sket dh sampai Sogo. Hanis bwk aku mkn kt kedai nasi kandar. pergh! rindu oh! mmg kick ar. bkn sume nasi kandar kt KL mcm kt Penang. skali trigt Penang la. ble mau blk umah? huhu.

terbaekk dr ladang!

bak kata Hafiz, "kembali ke pangkal jalan"

penat gler minggu tu. minggu ni pening la plk. adeh. takpe2. teruskan.
pape pn aku ingin mengucapkan kpd semua readers yg disygi;
dari tulus hati murni;

Selamat Berpuasa!


yours truly,

2 comments:

zida said...

ehh ehhhh aiman la! hahahah XD

Akif said...

eh eh mmg la aiman. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars