Wednesday, April 7, 2010

Punishment

balik drp beli burger di seberang jalan
singgah kedai serbaneka jap ataupun kedai runcit
beli topup sket; bukan celcom sni mne ade celcom
aku sekarang guna line mobily
klau msg ke Malaysia hanya 50 halala/cents

on the way nak masuk ke mafrushah
jumpa Mohd. mamat nih keja kat apartment ni
dia ckp shawarma kt kedai sebelah sana sedap
aku dah penah rasa. sedap la jugak




teringat kisah petang tadi
Mohd datang ke bilik ktorg utk bersihkannya
dia ada cerita suatu cerita menarik
tak tau la korg rasa menarik ke tak

Berita Saudi

seorang lelaki berbangsa Bangladesh
ditangkap oleh polis
kerana memandu sebuah van
yang dipenuhi oleh botol2 whisky
xtw la dia nk hantar ke mana benda tersebut

beliau dijatuhkan hukuman
PANCUNG!
tak faham? aka
BEHEADED!



hukuman akan dijalankan di Masjid kat Balad
selepas solat Jumaat di depan org ramai

tokojut aku mendengar akannya
kat sini jangan la buat pasal
takde ringan2 macam kat Malaysia
strict.serious.right

so aku nak pegi tgk ke tak?
tak pegi kot. huhu. takut
bukan takut ar.

insyaAllah esok akan ke Mekah :)
dan balik lepas Jumaat
so takde la peluang nak tengok
fuuh

yours truly,

6 comments:

Q-Bear™ said...

Ele.... alasan... Hg sebenaqnye tkot. haha

sarah iman said...

urm, strict tp itu yang berkesan kot.

khaliesah said...

baru nak soh ko rakam.huhu

nawal said...

arab saudi stu2 nye ngara yg stil jlnkan hukum hudud..

taon lepas ade penceramah tnjukkan vid pancung kan?? seram wooo!!

fye said...

bgus seyh,
tp aku knpem xg tgk.

ngee~

Akif said...

qbear - aku tarak tkut ar. blh je la nk tgk live. haha.

sari - yup2. exactly.

khales - uih. ko nk aku rakam? erk.

nawal - yup2. ada. mmg la seram. huhu.

fye - haha. asl lak xnk tgk?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars