Monday, April 5, 2010

Food Feed

ade 1 kedai nih brdkatan rumah aku
pergi tgk. fuuh.

Nasi Goreng = 10 Riyal

asl la korg nh slalu jual mkanan mahal2 eh?
tp die msk byk gler ah. sorg mkn confirm x abes.
ktorg makan 4 org sume blh knyang. ok la gak.
tp org Arab yg mkn sorg x abes uh. bazir je.
makanan di sni tinggi kos. so pndai2 la.

ni smestinya favourite.
ayam golek! haha.
half chicken = 8 Riyal
full chicken = 16 Riyal
makan ni dgn sos mmg best!
tp sos die manis dgn msm je. pds xde.
xpn dgn garlic sauce.

malam2 biase bli nih.
makan sambil online.
ni murah la sket.
Burger + Cheese = 3 Riyal
kt Malaysia brpe eh?


makanan kt sni mahal dr biase.
Milo satu tin kecik tu dlm 20++
ade ke ptot? ssh kot dpt Milo kt sni.
dh lme x mnum. huhu. rindu.

okeh. aku mgaku.
skrg aku dh addicted dgn bnde nih.
Bario - Lemon Burst atau Apple Template
mmg terbaekk ah. non-alcoholic eh.
menyegarkan. :P

tp seyes. aku rindu gler makanan Malaysia.
dh lme x mkn nasi lemak dgn roti canai. huhu.
oleh itu aku hadiahkn lagu ni utk korg.
makanan Malaysia mmg terbaekk!



Mamu mesti mariii!
kenapa aku cte sume ni?
sbb aku lapar. huhu.


aku dgr lagu ni
Bintang Di Surga - Peterpan
aku trigt Syamim dgn Muzzammil
haha. rindu seh.


yours truly,


9 comments:

nawal said...

sile post burger tu ke rumah saya..

okeh?

Akif said...

adeh. one burger coming right up.

ice♥ice said...

aku kt msia ni pun da lama xmakan roti canai
heehe..teringin gak..

Akif said...

haha. asal x mkn. pegi makan skrg. :P

Aina Mardhiya said...

ko x pegi makan dekat al-Bait' ke?

pegila situ..byk mknn bes..sedap2 plak tue....

aku.saya.ana.owg said...

waaaa..ayam uh menarik seyh!!

Akif said...

aina - Al-Baik. situ rmai sgt org. lg femes drp KFC. tp lbh krg je.

azyan - mmg pn. ko mskkn utk aku blh?

Aina Mardhiya said...

mmgla ramai sebab dye lg sedap..uish..sedap dr KFC ak rase....haha..

Ko salu x makan roti tamiz??kalo salu..tolong ambil gmbar bole??hehe....

Akif said...

ye ke? aku mkn skali. cm bese je. haha.

tak jgk. blh2. tgk la ble2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars