Wednesday, April 21, 2010

Fly With Me


sekarang mood aku serabut.
takut ada. risau ada. happy ada.
mixed all up = miserable

ketika Malaysia dah pukul 3.45 am
ramai kawan2 aku sedang bermimpi
mungkin tgh kena kejar dinosaur
ataupun tengah jumpa idaman hati
tapi dlm mimpi laa

aku? tengah terkebil-kebil.
tak tau nak buatpe sebenarnya.
perasaan tgh bercampur baur nih.
baru pukul 10 malam kt Jeddah

tetiba hati rasa nak menyanyi
jadi aku hadiahkan lagu ni utk korg semua




Jonas Brothers - Fly With Me



wanna fly too?


Doakan aku, kawan kawan. :)

"Ya Allah, permudahkanlah"

yours truly,

4 comments:

nawal said...

beb, aku bajet ko dok sane wat umrah je..

rupe2 nye ko mmg tinggal sane! heaven kot!

leh ar pasni berhabuk ckp arab!!

ice♥ice said...

biLa la ku nk fLy..huhu..

syafiqah; said...

insya Allah ;)

Akif said...

nawal - mmg aku tnggal sni la. haha. tp ckp arab 2 xtw la berhabuk ke x.

ice - insyaAllah satu hari nnt.

eyqa - insyaAllah. amin. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars