Saturday, April 3, 2010

Birthday Sis


bismillah


Happy Birthday!

sudah 11 tahun rupanya kau

semoga panjang umur dan murah rezeki

belajar btl2, jgn asyik main je

thn dpn UPSR, jgn relax

jgn igt kau masih kecik

hormat ibubapa dan org yg lbh tua

rajin2 la di dapur dan di rumah

tlg la mana yg patut

jgn asyik main internet je

belajar la jd seorg muslimah

jgn terpedaya dgn lakonan dunia

belajar drp kesilapan

all the best, sis!


Ummu Habibah
3 April 2010
11 years old

May Allah Bless :)


okey. nk wish birthday pn dah jd cm datok plk.
mood bebel dtg. pe ko igt aku xde mood bebel ke?
xtw plk adk aku sme birthday dgn adk Syaufiq. haha.


air-cond dipasang
suis lampu ditutup
badan dilempar ke katil
mata masih trbuka dlm kegelapan

seyes. aku da bosan.
lps baring kna tnggu 2 jam bru blh tdo.
apakah ini? huhu.

ttbe trigt satu bku yg pnah aku bce.

Kuasa Minda Separa Sedar
atau
The Power Of Your Subconscious Mind
click here for more information

apa yg dibaca dipraktikkan
dlm bbrape minit, aku pn
ZZZ...

cara apakah itu?
kosongkan minda.
bagaimana?
meditasi

yup. it really works!
sometimes.

any better tips? aku sdg merana. huhu.

yours truly,


5 comments:

nawal said...

bgus ah..

korg leh buat union
"persatuan abang2 penyayang sedunie"

Akif said...

haha. cdgn yg bgs gitu. thx2.

saya;mer said...

haha.setuju bebeno lah tu weh :)))))))))))

fye said...

bang,
aku pun mau join itu union laa~



haha
;)

Akif said...

haha. thx, mer. fye ko mau join? blh je. silakann. haha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars