Tuesday, March 23, 2010

Nightmare


kenapa dgn aku ni?

dah bbrape mlm aku x blh tdo

baring ats katil pkul 12 tgh mlm

guling kiri guling kanan

bkk lampu ttp lampu

at last pkul 2.30 pagi bru blh tdo

pstu mimpi bkn2 plk

mimpi jmpe org giler

mimpi naik keta jatuh gaung

mimpi jd askar pegi perang

nauzubillah!

adakah aku masih x blh nk sesuaikan keadaan masa kt sni dgn Malaysia?

sbb tu kebelakangan ni mood swings

readers! tolong aku. waaa.



lagi satu, aku ingin membuat satu pengakuan

sesungguhnya aku mengaku bahawa

aku giler jelez dgn korg yang pegi Pesta Buku!




yours truly,
Akif

11 comments:

Lil' Caliph said...

wahh kenapakah wujud nitemares sebegitu tragis skalik? bahaya tu, kne jmpe pakar psikoaitri ke, check. hehe.
btw, maaf wt anda makin jeles,

tpi....
bookfair mmg besttttt~!

oh oh, sorri again ;)
nex yr bole pegi enn?

aisyah. said...

mmpi buruk?

myb petunjuk dr Allah..

khaliesah said...

janganla jeles.MUAHAHAHA

Akif said...

lil caliph - 2 la psl. aku smakin tkut di sini. waaa. sudah 3 thn ku mnunggu mau pegi book fair tu.

aisyah - mugkin la. apa la yg Allah nk tunjuk.

khales - smpai ati ko. huhu.

SyDanny~ said...

urm.. ko nak pesan buku paper tak? kol aku, insyAllah aku blikan. huhu. (bleh ke ko kol dri sne?)

luvly mya said...

akif..pesta buku best.and saya dah dapatkan versus..hehe..jgn jeles ye..

balik Malaysia nnti boleh beli jugak =)

╚► capital S hana ◄╗ said...

hm .
ira kat msia pown x pegi2 .
adeyh .
>.<

Akif said...

sydanny - xpe kot. aku pn nk survey dlu novel pe best. huhu.

mya - smpai ati. da ade bku tu. bkn Versus start msa pesta bku je ke. then kna tnggu bln 4 utk psaran. waa.

ira - npe x pegi? best oh.

nawal said...

basuh kaki suda??

doa??

Nur'Aisyah binti Mohd Amnan said...

salam...erm..mimpi2 camtu...ader lah tu hikmahnya...mungkin satu petunjuk atau mungkin juga mainan tidur...xper..bacer doa byk2...selawat..:-)...pesta buku..tu...yg kt malaysia pun ader jer yg x dpt pergi...ok...May Allah Bless You..:-)

Akif said...

yea. mgkn jgk mainan syaitan. Allah je tau. thx.
waa. ttp gak nk pegi. huhu. u too.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars