Wednesday, March 31, 2010

Adeh


please click at the picture above for larger view

aku dgn smngat pegi CC. mau upload video yg Ismat mntk.
memandangkn tenet kt umah agak slow perjalanan hdpnya.
video pe? tnggu dan lihat.
chewah. saspen2.

dgn tenang aku bkk firefox. tgk2. mak eh. sume bhs Arab.
gmbr di ats 2 pn aku dh ubah language utk Google.
klau x sume bhs Arab. adeh.
cmne mau melayari alam siber
klau satu patah pn aku x phm? huhu.



ok. ni over ar.

kpd Azyan dan Muzzammil.

aku pn x phm la dgn korg nih.
aku siap tls bhs Melayu lg nih.
klau aku tls bhs Arab mcm gmbr kt ats 2 xpe la klau nk kte x fhm.
maka dgn itu aku ulang statement aku yg dlu.

aku TIDAK AKAN upload gmbr ku di sini.
atau di mana jua. ada fhm?

Azyan sudah mula membebel. haha.
eh. asl aku xleh comemnt blog ko eh?


sume nmpknya sdg bz dgn sgale interview;
ptut la rmai x online. huhu.
pape pn good luck sume.

yours truly,


5 comments:

Hifzhan Arimi said...

salam~..
cc kat sana ada dota atau cs x??
haha,sja nk taw..

sarah iman said...

dengar lagu jiwang naaaa
hahahahaa

Akif said...

hifzhan - cc sni satu game pn tarak. 5 hengget sejam. ada patot? huhu.

sari - eh. eh. mne lagu jiwang?

syafiqq1991 said...

ala.. email kat abang satu keping je :P nantki abang bagi gam abr abang botak nak?? :P

Akif said...

xnk ah. abg botak byk kali da tgk. xmo.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars