Thursday, January 21, 2010

Stop It


"da siap. nk bg ktne?"

"okeh. hntr kt email aku"
"baik bos"

adeh. Pia ni. so bkk la email. *click*
uih? ade email drp die. tajuk mmg best.

'AMARAN'


pergh. bkn nk ckp ar. tp just nk bg comment sket. mntk tolong sgt2. tolong laaa.
jgn trlebih care sgt. org lain pn x ckp pape psl tu. dan jgn la ambk berat sgt or buat teruk pe ke. tolong la. sgt amat trlalu x selesa dan x ske.

sy tau niat abg baik. x ksah la abg nk ckp pape pn. psl tu pn abg anggap mcm besar sgt bnde nih. padahal xde pape pn. mostly bdk KKJ slalu anggap bnde kecik tu sebesar gunung Fuji la, setinggi PWTC ar. ah. mls aku nk cite. bnde 2 bkn psl nk cari gado ke pe ke. just wanna knw the truth. ada salah?

one more thing. it's not just about me. it's about the crew. xyah la bsarkn bnde kcik. klau abg fikir ktorg atau SY x matang, x ksah la. mmg x matang pn. that's why. we're trying to be. so am i. so biar la ktorg belajar sndri dgn pgalaman. experience is the best teacher, right?

kalau nk tegur tlg la tgur baik2. Amaran? bce tajuk pn da sakit hati. mcm besar sgt ksalahan tuu. x pn provoke2 la. adeh. mcm jahat sgt aku ni. wlaupn mmg aku jahat tp xde la smpai tnggal solat sume tu. ade ke boleh fkr cmtu. kalau psl ktorg buat msalah ni, tlg la x yah fkr. 2 mmg bkn salah abg. klau nk ckp abg x didik ke pe ke, rsenya BADAR dah terlebih didik kot ktorg ni. abg Arep, abg Izzat Nasir sume dah didik ktorg mcm2. abg x salah pn. so stop! stop blaming yourself with such nonsenses.


one more thing. tlg la. mntk sgt2. jgn la ckp psl bdk tu. x ksah la die adik kesayangan abg ke pe ke. abg pn tau ktorg dgn die cmne. BKN gado. juz x satu kepala. kepala die lain. ktorg pnya kepala lain. abg pn dh tau. so stop it. tlg ar. mcm nk muntah ble ckp psl die.

aku tau mmg niat die baik sgt. mmg aku x nafikan die mmg abg yg pnyayang. psl kesihatan, study sume mmg die ambk berat. just die mgkn x fhm jiwa aku. aku lain dr dia. aku x marah pn. aku x salahkn die lgsg. aku mmg respek die. respek sgt. die boleh survive kt mne2. die sgt ambk berat psl org lain. sgt mghormati org lain. pndai selesaikn masalah. so aku mntk maaf kalau post ni buat die trase. serius. bkn niat aku. just nk luahkn pe aku rse. aku rse die pn dh tau dan dh fhm sgt dgn aku ni. bdk degil. mmg pn. so trime je la adik abg yg degil ni. maaf.



esk nk gi Dungun ambk adik aku uh. doakn kami. thx.

"no offense"

yours truly,
Akif

2 comments:

Nur'Aisyah binti Mohd Amnan said...

Semoga selamat pergi dan selamat pulang..ameen..

A Story Of An Akif said...

amin. thx.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars