Thursday, January 7, 2010

Off for Days

salam.

post ni xde pape pn sbnrnya. tp bce je la. hehe.

esk akn btolak ke Trgganu. nk hntr adik aku g skolah die. jauh tu dr Penang. pe la skolah jauh2. haha. xpe la. rezeki die kt situ. nk wt cmne.

tp bkn lg di Imtiaz Besut. tp di Imtiaz Dungun. sbb? Imtiaz Besut xde form 4 dgn form 5. smpai form 3 je. klau x diorg akn dipindhkn ke Kompleks Imtiaz yg nk siap da kot. tp dgr cite ade problem pe ntah. so nk xnk kne gak gi Dungun.

Dungun jauh tuu. ktorg akn snggah Besut dlu ambk brg2 mamat nih. pastu trus g Dungun. then snggah KT jap. rehat. prjalanan jauh wo. pastu bru blk Penang.



adik aku kne g skola blk. lps PMR 2 dh rehat byk da. pdn mke. haha. nseb la. aku x prlu da g skolah. keh3. tp die tnggu gak offer utk SBP. xtw la dpt ke x. klau dpt pn pe? SBPI? SMAP? KISAS? haha. KISAS? ok ke korg rse klau die msuk KKJ? haha. xpe la. aku doakn die dpt skolah yg trbaik je utk die. insya Allah.

so aku nk gtau korg mgkn aku akn off dlm 3 hari cmtu la kot. x sure lg. insya Allah. korg sume doakn kami eh. semoga slmt dlm prjalanan pegi dan blk. amin. thx. :))



"asl? nk gado ag?"
"aku gado ke?"
"gado la. mcm bdk kecik pon ade"
"ye eh? ade ke?"
"ye la. ade mcm yg tereem0 lebey"
-KKJ kid 506-

"juz set *cough* free. if *cough* comes back. *cough* is yours. if *cough* doesn't, *cough* will never be"
-my classmate-


btw, nk korg check this out. Aiman tnjuk kt aku. gempak gler! haha.

Gempak!




yours truly,
Akif

1 comment:

Nur'Aisyah binti Mohd Amnan said...

Sentiasa dokan keselamatan awak sekeluarga..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars