Tuesday, January 26, 2010

Karnival!


salam semua

PERHATIAN!

kpd semua kaki2 novel dan sewaktu dgnnya, anda amatlah digalakkan utk mnyertai

Karnival Karangkraf

dkt karnival ni mcm2 ada. trutamanya novel2 terbitan Alaf 21. so kpd anda yg sdg mngumpul novel2 Alaf 21 boleh la dapatkn mcm2 novel kt sana. novel2 terbaru dan terkini.

ttbe rse nk buat promosi. npe? adakah aku kerja dgn karangkraf gak?

haha. xde la. aku jz antara pmbaca terbitan2 karangkraf spt Alaf 21, G3, PC, Klik, Focus SPM, E@siswa, KRU dan majalah2 lain. ade la sket2. Rasa, Pa&Ma, Yezz!, Remaja, Wanita 2 aku x bce la. x sesuai dgn jiwaku kot. haha.

tp aku mmg x puas hati la. npe die buat karnival ni jauh sgt?? Selangor tuu. buat la kt Penang gak. dkt sket aku nk pegi. huhu. so kpd warga Karangkraf. tlg la buat gak karnival kt Penang. pertimbangan dan kerjasama anda amatlah dihargai. terima kasih. sian org2 Penang nk dptkn produk Karangkraf. x gitu? hehe.

xpe la. bkn rzeki aku kot nk pegi karnival ni. lgpn novel2 terbitan Jemari Seni dgn Buku Prima xde kn? huhu. xpe2. klau korg ade mklumat psl mne2 karnival buku ke pesta buku ke atau pape yg brkaitan dgn buku terutamanya novel, contact la bgtau aku. hehe. thx.

utk maklumat lanjut sila layari laman web ini
KarangKraf

p/s: aku sdg mnanti novel Hlovate trbaru - Versus
mne nk cari eh?




"Bangsa Membaca Bangsa Berjaya"

chewah! :P



yours truly,
Akif

5 comments:

syafiqah.syahirah said...

cewahh.ayat.
yg last uh takleh blaa r.
versus uh nti2 la.ngeh3

A Story Of An Akif said...

eh. bese la. seruan kerajaan tu. haha.

khales said...

harap2 la kat karnival uh tiba2 ad jemari seni.
aminn. =P

A Story Of An Akif said...

tw xpe. aku pn hrp gitu.
tp aku xleh gi gak. ceh.

Leonhart said...

promoter novel ye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars