Sunday, January 3, 2010

Congrats, Bro

salam.

fuuh. aku srabut2 bz psl SPM nih, tlpe plk adik aku ni ambk PMR jgk thn 2009 tu. haha.
sorry la, bro. SPM hbs 16 December. so blk2 tu aku dgr PMR pnye result kluar 24 Dec.
fuuh. nk kluar dh. tp aku tgk adik aku sorg ni relax je. ceh. x tkut lgsg ke wei?

memandgkn adik aku ni skolah kt Imtiaz Besut; Terengganu, jauh tuu. cmne nk gi ambk result? so 22 Dec tu kbetulan bpk aku nk gi Trgganu gak ade keja kt sne. so die pn ikut la skali gi KT dkk kt hotel. tp flight lain2 la sbb x smpat nk book flight sme. family aku yg lain x ikut la. smua stay kt Nilai. 23 Dec die pegi la skolah die tu sorg2, jmpe kwn2 die dan akn mnetap di sne utk menunggu kputusan PMR yg akn kluar kesokkan hari. bpk aku nk ikut skali die x bg. haha. ske hati die la.

24 December pn menjelang. pagi tu smua org dh risau, resah, gelisah sume ade. tp aku relax je. haha. mak aku call adik aku nih, x dpt2 pn. aik? die saje off phone ke pe? rpe2 nya mse 2 majlis pe ntah. tgh ucapan la kot. huhu. mak aku la plg risau skali kt adik aku ni. xtw la result die cmne. mamat ni bkn stok2 study, stay up, bookworm sume tu. die study ikut mood die je. kt umah jgn hrp la nk tgk die study. kt hostel mgkn la die study dgn kwn2 die. huhu.

tgh risau2 sume tu. ttbe msuk sms drp bpk aku. then bpk aku call mak aku. mgikut cite pagi 2 bpk aku contact cikgu Imtiaz tnye psl result adik aku nih. ckgu die ckp kejap lg die bgtau. then ckgu die pn hntr la sms dan sms trsbut tlh pn di-forward kpd mak aku.

"tahniah. ank prof dpt 9A."

aku bce2. mak ai. mamat nih. org srabut2 die relax je dpt 9A. haha. kurniaan Allah. mgkn die dh btl2 usaha sungguh2 dan dh byk doa. Allah pn dh mkbulkan. alhamdulillah.

dgr cite batch diorg naikkan nme Imtiaz Besut utk PMR 2009. fuuh. ttbe je top. bgs gak. generasi ulul albab la ktekn. haha. tp 2 pn nseb baik KKJ xde form 3. klau x top gak uh. x gitu dak2 KKJ? haha.

pape pn aku rse blm trlmbt utk aku ucapkan...

Congrats, Muhammad Taariq!

truskan prjuangan. it never ends. smoga pe yg dihajati dimakbulkan Allah.

tgh ambk slip uh.

plajar2 9A Imtiaz Besut

utk maklumat lanjut psl ni blh la layari lmn2 web ini:
Imtiaz Besut
Utusan Malaysia Online

then aku pkr blk. SPM pnye result nnt cmne la aku nk ambk eh? pe akn jd ek mse 2? huhu. tkut aku nk fkr. maka aku serah diri dan brtawakkal je kpd Allah. hrp smua blh dpt straight A's. dan smoga result batch 54 KKJ akn menggegarkn Malaysia! insya Allah. :))

yours truly,
Akif
we're proud of you

1 comment:

Ruhul Jadid (روح الجديد) said...

ko pndi2 jek tkr nme ek...
xkesah rr...tp KI 2 jgn buang..
KKJ lak dy....sekeh kang...
KIKJ is still in consideration..
SMKAKJ pn ok gk rr...tp KKJ
da mcm HSK lak..dah2..KKJ is rejected..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Truly Stars